Zobrazit:     Vše    Mat. otázky    Přednášky    Referáty    Seminárky    Skripta    
Celkem položek: 73

    <   |   1   |   2   |   3   |   4   |   >  
Název Kategorie Typ Velikost Vloženo
Organizace výroby a evidence nákladů Management Přednášky (23 KB) 02.4.06
Odměňování Management Přednášky (25 KB) 02.4.06
Zabezpečení výroby pracovní silou Management Přednášky (33 KB) 02.4.06
Internet a management Management Seminární práce 20 KB 19.3.06
Co je to podnik a v čem spočívá jeho konkurenceschopnost Management Seminární práce 19 KB 09.3.06
Zajištění financí pro činnost sportovního týmu Management Seminární práce 20 KB 05.3.06
Rozšiřování výroby - rozbor konkurence Management Seminární práce 6 KB 05.3.06
Private-public partnership Management Seminární práce (110 KB) 27.2.06
OBSAH 1. ÚVOD 2. POPIS PROJEKTU 2.1 ZÁKLADNÍ IDENTIFIKACE PROJEKTU 2.2 REALIZÁTOR PROJEKTU 2.3 OBSAH A CÍLE PROJEKTU 2.4 FINANCOVÁNÍ PROJEKTU 2.5 POPIS KLÍČOVÝCH AKTIVIT A METOD REALIZACE 3. REALIZACE PROJEKTU 3.1 PŘÍPRAVA PROJEKTU A ZPRACOVÁNÍ ŽÁDOSTI O FINANČNÍ PODPORU 3.2 PŘÍPRAVA REALIZACE 3.3 REALIZACE ZÁVĚR SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY SEZNAM ZKRATEK
Manažerské metody a techniky Management Skripta/Učebnice (232 KB) 26.1.06
Člověk a organizace Management Skripta/Učebnice (501 KB) 26.1.06
Strategický management - Pojem strategie a význam strategického řízení Management Skripta/Učebnice (91 KB) 19.1.06
Řízení prodeje - Porovnání nabídkových katalogů tří různých firem a jejich zhodnocení pomocí dané metodiky Management Seminární práce (593 KB) 19.1.06
V naší seminární práci máme v úmyslu zhodnotit kvalitu katalogů z různých hledisek. Zaměříme se například na design, používané materiály, obsahovou a informační stránku a v neposlední řadě také dostupnost katalogů. Rádi bychom úvodem definovali cíle naší práce, a to zejména dva hlavní. Máme v úmyslu vyhodnotit nejlepší a nejhorší z porovnávaných katalogů, vystihnout jejich konkrétní klady ve vztahu působení na zákazníka, ale také určit nedostatky, možná až chyby, které zabraňují lepšímu přenosu informací na zákazníka a snižují tak užitečnost a kvalitu katalogů. Dále nalézt řešení jak tyto nedostatky eliminovat a navrhnout ideální katalog. Hodláme použít metod, způsobů výzkumu a analýz, které mají odpovídající charakter vzhledem výše uvedeným cílům. Dále si vytvoříme vhodná kritéria pro naše srovnávání a pomocí hodnotících škál se budeme snažit vyjádřit celkovou užitečnost a přínos katalogů, které budeme srovnávat. V současné době se jak na českém tak i zahraničním trhu objevuje velká spousta podniků, které jako druh své propagace volí formu katalogu. Samozřejmě záleží na typu a druhu zboží, které daná firma vyrábí nebo prodává, ale také na celé řadě dalších faktorů, které mohou volbu distribuce ovlivnit např. finanční situace, velikost podniku, známost firmy, druh zboží atd. V případě, že by se jednalo jen o velmi malou firmou bylo by docela obtížné vyčlenit peněžní prostředky na tisk a distribuci katalogů a proto by asi firma volila jinou formu své prezentace. Naše skupina si pro seminární práci vybrala tři naprosto rozdílné katalogy a to jak katalogy nabízející své výrobky v ČR, tak i katalogy a výrobky distribuované v zahraničí. V našem případě je tímto zahraničním katalogem katalog firmy ARGOS, která je rozšířena na celém území Anglie a svými zákazníky oblíbena zejména pro svou cenovou dostupnost výrobků a jejich snadnou distribucí.
Metody roozhodování managera - Podnik Rakole Management Seminární práce (89 KB) 19.1.06
Podnik RAKOLE je dopravní firmou s dlouholetou tradicí. Díky velkému zájmu ze strany uživatelů dochází k rozšiřování služeb firmy a proto firma hledá nové řidiče, kteří by tuto poptávku uspokojili a to jak na českém tak i zahraniční trhu. Cílem je tedy najít řidiče, který by splňoval kritéria požadované firmou RAKOLE.
Strategický management PSP slévárny Přerov a.s. Management Seminární práce (116 KB) 19.1.06
I. Prezentace, charakteristika, poslání, vize, cíle 1. Úvod, prezentace, charakteristika firmy 2. Vize firmy 3. Poslání firmy 4. Cíle firmy II. Externí analýza 1. Makroprostředí a) technologický b) ekonomický c) politicko-právní d) přírodní 2. Mezoprostředí a) zákazníci b) odběratelé c) dodavatelé d) konkurence e) potencionální konkurence III. Interní analýza – analýza SWOT Silné a slabé stránky firmy IV. Finanční analýza V. Návrh strategie VI. Přílohy - Rozvaha společnosti - Výkaz zisků a ztrát - Teritoriální členění prodeje - Komoditní členění prodeje
Strategický management společnosti KEIPEX a.s. Management Seminární práce (273 KB) 19.1.06
Řízení maloobchodu - Analýza vizuálních znaků maloobchodních prodejen s knihami Management Seminární práce (192 KB) 19.1.06
Každý si rád sedne do křesla se zajímavým čtením. Pořád platí, že kniha je vynikající přítel a také vhodná jako dárek. V poslední době se zvyšuje počet knihkupectví. Staví se knižní domy s ucelenou nabídkou knih různých žánrů. Knižní domy poskytují zákazníkům celou řadu služeb – odpočinková kavárna, galerii, autogramiády, besedy a další. Pod jednou střechou si určitě vybere každý. Nákup je pohodlný a příjemný. Pro někoho může být však tak velká nabídka stresující, neví co si má vybrat. V klasickém knihkupectví je výběr omezen, některé knihy nevedou vůbec, jsou prostorově menší, stísněnější uličky, rychleji je projdete a najdete svou knihu. Další možností je Knižní klub. Po zaregistrování při prvním odběru máte knihy výrazně levnější, potom chodí do schránky letáček a vy si musíte minimálně jednu knihu vždy objednat. Knihy jsou levnější i nadále, ale jejich nabídka je věcí Knižního klubu a je omezená.
Strategický management - Klub Stolárna Frýdek-Místek Management Seminární práce (88 KB) 19.1.06
V této seminární práci jsme se rozhodli, představit společnost Klub Stolárna, s.r.o., pohostinné zařízení, poukázat především na její slabší stránky a navrhnout řešení, jak je odstranit anebo alespoň částečně zmírnit. Navrhujeme 3 strategie a taktiky jak tento problém , hlavní a největší, vyřešit.
Strategická analýza - Škoda Plzeň a.s. Management Seminární práce (497 KB) 19.1.06
Strategický manegement - Školící počítačová střediska AutoCont CZ a.s. Management Seminární práce (79 KB) 19.1.06
Strategický management - Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA) Management Seminární práce (127 KB) 19.1.06
logo horoskopy
logo humor
logo sms
logo nejhry
logo najdemese
logo tri65dni
logo tvp
Seminárky, referáty, skripta, mat. otázky Studijní materiály
Seminárky, referáty, skripta, mat. otázky
    Přihlášení
    Registrace


    Vzhledy:
    Vlastni
    Sobota 23. 9. 2017 Svátek má Berta
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz