MARKETINGOVý VýZKUM

Typ Skripta/Učebnice
Vloženo 08.6.2007
Počet stran 12
Velikost 141 KB
Typ souboru MS Word
Počet stažení 1885
Obsah:  Vztah teorie a empirie a jejich utváření, Význam a charakteristika marketingového výzkumu, Druhy marketingového výzkumu a výzkumných procedur, Organizace marketingového výzkumu, Charakteristika pozorování a rozhovoru, jejich praktické provádění, Dotazování a jeho použití při získávání marketingových informací, Technika studia dokumentů v marketingovém výzkumu,
Doporučit Zaslat na email Zaslat na email
Stáhni

logo horoskopy
logo humor
logo sms
logo nejhry
logo najdemese
logo tri65dni
logo tvp
Seminárky, referáty, skripta, mat. otázky Studijní materiály
Seminárky, referáty, skripta, mat. otázky
    Přihlášení
    Registrace


    Vzhledy:
    Vlastni
    Pátek 24. 11. 2017 Svátek má Emílie
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz