Název | Kategorie | Typ | Velikost | Vloženo |
---|---|---|---|---|
Rozbor Máje | Literatura | Maturitní otázky | 7 KB | 17.11.13 |
Bohumil Hrabal Ostře sledované vlaky | Literatura | Maturitní otázky | (36 KB) | 20.2.13 |
Bohumil Hrabal - Ostře sledované vlaky | ||||
Čtenářský deník | Literatura | Maturitní otázky | (32 KB) | 20.2.13 |
Arnošt Lustig - Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou | ||||
16 Vývojová linie moderní a experimentální koncepce české poezie pro mládež. | Literatura | Maturitní otázky | (109 KB) | 30.6.12 |
30. léta: NEZVALOVSKÁ VLNA 60. léta: KAINARSKO – KRIEBLOVSKÁ LINIE MODERNÍ DĚTSKÁ POEZIE ZNAKY MODERNÍ AUTORSKÉ POEZIE KAINAROVSKO- KRIEBLOVSKÁ LINIE (NONSENSOVÁ POEZIE) NETRADIČNÍ POEZIE | ||||
15 Vývojová linie tradiční koncepce české poezie pro mládež. | Literatura | Maturitní otázky | (71 KB) | 30.6.12 |
POČÁTKY VERŠOVANÝCH TEXTŮ | ||||
14 Koncepce české uměleckonaučné literatury. Charakteristika žánrových variant a tematických typů. Významná díla české a světové uměleckonaučné literatury. | Literatura | Maturitní otázky | (98 KB) | 30.6.12 |
UMĚLECKONAUČNÁ LITERATURA NON FICTION ŽÁNR ŽÁNROVÁ VARIANTA DĚLENÍ PODLE JOSEFA PETERKY FAKTOGRAFICKÁ LITERATURA Uměleckonaučná próza SOUČASNÁ ČESKY PSANÁ UMĚLECKONAUČNÁ LITERATURA PRO MLÁDEŽ | ||||
13 Charakteristika tematického typu prózy s dívčí hrdinkou v české literatuře pro mládež. | Literatura | Maturitní otázky | (141 KB) | 30.6.12 |
ROMÁN, NOVELA MEZIVÁLEČNÉ OBDOBÍ SITUACE PO ROCE 1948 60. LÉTA 90. LÉTA TRIVIÁLNÍ LITERATURA POSTUPNÝ ZÁNIK SPOLEČENSKÝCH PRÓZ | ||||
12 Významní tvůrci dobrodružného románu v české a světové literatuře. | Literatura | Maturitní otázky | (129 KB) | 30.6.12 |
Román pro děti a mládež ZÁSADNÍ ZNAKY DOBRODRUŽNÉ LITERATURY FUNKCE DOBRODRUŽNÉHO ROMÁNU | ||||
11 Poetika, funkce a typologie dobrodružného románu. | Literatura | Maturitní otázky | (128 KB) | 30.6.12 |
ZNAKY DOBRODRUŽNÉ LITERATURY FUNKCE DOBRODRUŽNÉ LITERATURY VÝVOJ DOBRODRUŽNÉHO ROMÁNU TYPOLOGIE DOBRODRUŽNÉHO ROMÁNU | ||||
10 Problematika příběhové prózy s dětským referenčním hrdinou a její vývoj v české literatuře pro mládež. | Literatura | Maturitní otázky | (76 KB) | 30.6.12 |
CHARAKTERISTIKA PŘÍBĚHOVÉ PRÓZY S DĚTSKÝM REFERENČNÍM HRDINOU REFERENČNOST ZÁKLADNÍ ZNAKY | ||||
9 Dominantní rysy a funkce jednotlivých tematických typů povídky pro děti a mládež | Literatura | Maturitní otázky | (63 KB) | 30.6.12 |
DRUHY POVÍDKY VÝVOJ POVÍDKY V ČESKÉ LITERATUŘE | ||||
8 Pověst jako žánr pro literatury pro mládež. Typologie pověstí. Významní autoři české umělé pověsti. | Literatura | Maturitní otázky | (79 KB) | 30.6.12 |
POVĚST JAKO ŽÁNR LITERATURY PRO MLÁDEŽ TYPOLOGIE POVĚSTÍ STAROČESKÉ PAMÁTKY Druhy pověstí VÝZNAMNÍ AUTOŘI ČESKÉ UMĚLÉ POVĚSTI | ||||
7 Přehledný vývoj světové umělé pohádky | Literatura | Maturitní otázky | (54 KB) | 30.6.12 |
19. století 1.pol. 20.století | ||||
6 Vývojové proměny české lidové a umělé pohádky. Vymezení nejzávažnějších teoretických koncepcí, přehled nejvýznamnějších tvůrců. | Literatura | Maturitní otázky | (135 KB) | 30.6.12 |
ROZLIŠUJEME POHÁDKY PODLE VÝZNAMU ZNAKY POJETÍ (KONCEPCE) POHÁDKY KOMPOZICE POHÁDKY VÝVOJ POHÁDKY VÝVOJ ČESKÉ LIDOVÉ POHÁDKY PŘEDSTAVITELÉ LIDOVÉ TVORBY NONSENS AUTORSTVÍ LIDOVÉ POHÁDKY VARIANTNOST POHÁDKOVÝCH TEXTŮ VÝVOJ ČESKÉ UMĚLÉ POHÁDKY | ||||
5 Typologie pohádky, vymezení smyslu a funkce jednotlivých typů. Průběh sporů o pohádky. | Literatura | Maturitní otázky | (60 KB) | 30.6.12 |
DNES ROZLIŠUJEME POHÁDKY PODLE VÝZNAMU ZNAKY LIDOVÉ POHÁDKY ZÁKLADNÍ ZNAKY AUTORSKÉ POHÁDKY SOUDOBÁ TEORIE LITERATURY DĚLÍ LIDOVOU POHÁDKU SPORY O POHÁDKU | ||||
4 Všestranná charakteristika poetiky lidové pohádky | Literatura | Maturitní otázky | (55 KB) | 30.6.12 |
ZNAKY POJETÍ (KONCEPCE) POHÁDKY KOMPOZICE POHÁDKY POSTAVY JAZYK LIDOVÝCH POHÁDEK | ||||
3 Vztah lidové slovesnosti a literatury pro mládež Charakteristické rysy žánrů dětského folklóru a jeho vliv na rozvoj osobnosti dítěte | Literatura | Maturitní otázky | (151 KB) | 30.6.12 |
SPECIFICKÉ RYSY STUPNĚ ČTENÁŘSKÉHO VĚKU DĚTSKÝ SLOVESNÝ FOLKLÓR DĚTSKÁ LITERATURA ŽÁNRY DĚTSKÉ LITERATURY A JEJICH CHARAKTERISTIKY | ||||
2 Vývoj dětského čtenářství. Stupně čtenářského věku a jejich charakteristika | Literatura | Maturitní otázky | (80 KB) | 30.6.12 |
VÝVOJ DĚTSKÉHO ČTENÁŘSTVÍ STUPNĚ ČTENÁŘSKÉHO VĚKU A JEJICH CHARAKTERISTIKA | ||||
1 Místo literatury pro mládež v kontextu české národní literatury. Specifičnost pojetí disciplíny literatury pro mládež. Dětský aspekt. | Literatura | Maturitní otázky | (73 KB) | 30.6.12 |
TŘÍDĚNÍ LITERATURY DĚLENÍ LITERATURY PRO DĚTI | ||||
Erneste Hemingway - Stařec a Moře | Literatura | Maturitní otázky | (303 KB) | 26.6.12 |
znaky realismu v literatuře Charakteristika díla Struktura (kompozice) díla Děj |