Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Získávání a výběr pracovníků |
Management |
Seminární práce |
(129 KB) |
05.9.08 |
Pracovníci |
Etika a kultura podnikání |
Management |
Seminární práce |
(305 KB) |
01.2.07 |
Charakteristika kultury, Podniková kultura, Struktura podnikové kultury – Scheinův model, Kultura v mezinárodním podnikání, Morálka a etika, Etické rozhodování, Podnikatelská etika, Společenská odpovědnost firem, Integrace etiky do podnikání, Problémové oblasti v ekonomické dimenzi podniku, Problémové oblasti v personální a sociální dimenzi podniku, Problémové oblasti v environmentální dimenzi podniku |
Elektronická média v komunikaci |
Management |
Seminární práce |
(17 KB) |
22.12.06 |
Elektronická média v komunikaci |
Strategie rozvoje ŠZP Lány |
Management |
Seminární práce |
46 KB |
06.4.06 |
Hodnocení pracovníků ve zvoleném podniku. |
Management |
Seminární práce |
16 KB |
06.4.06 |
Internet a management |
Management |
Seminární práce |
20 KB |
19.3.06 |
Co je to podnik a v čem spočívá jeho konkurenceschopnost |
Management |
Seminární práce |
19 KB |
09.3.06 |
Zajištění financí pro činnost sportovního týmu |
Management |
Seminární práce |
20 KB |
05.3.06 |
Rozšiřování výroby - rozbor konkurence |
Management |
Seminární práce |
6 KB |
05.3.06 |
Private-public partnership |
Management |
Seminární práce |
(110 KB) |
27.2.06 |
OBSAH
1. ÚVOD
2. POPIS PROJEKTU
2.1 ZÁKLADNÍ IDENTIFIKACE PROJEKTU
2.2 REALIZÁTOR PROJEKTU
2.3 OBSAH A CÍLE PROJEKTU
2.4 FINANCOVÁNÍ PROJEKTU
2.5 POPIS KLÍČOVÝCH AKTIVIT A METOD REALIZACE
3. REALIZACE PROJEKTU
3.1 PŘÍPRAVA PROJEKTU A ZPRACOVÁNÍ ŽÁDOSTI O FINANČNÍ PODPORU
3.2 PŘÍPRAVA REALIZACE
3.3 REALIZACE
ZÁVĚR
SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY
SEZNAM ZKRATEK |
Řízení prodeje - Porovnání nabídkových katalogů tří různých firem a jejich zhodnocení pomocí dané metodiky |
Management |
Seminární práce |
(593 KB) |
19.1.06 |
V naší seminární práci máme v úmyslu zhodnotit kvalitu katalogů z různých hledisek. Zaměříme se například na design, používané materiály, obsahovou a informační stránku a v neposlední řadě také dostupnost katalogů.
Rádi bychom úvodem definovali cíle naší práce, a to zejména dva hlavní. Máme v úmyslu vyhodnotit nejlepší a nejhorší z porovnávaných katalogů, vystihnout jejich konkrétní klady ve vztahu působení na zákazníka, ale také určit nedostatky, možná až chyby, které zabraňují lepšímu přenosu informací na zákazníka a snižují tak užitečnost a kvalitu katalogů. Dále nalézt řešení jak tyto nedostatky eliminovat a navrhnout ideální katalog.
Hodláme použít metod, způsobů výzkumu a analýz, které mají odpovídající charakter vzhledem výše uvedeným cílům. Dále si vytvoříme vhodná kritéria pro naše srovnávání a pomocí hodnotících škál se budeme snažit vyjádřit celkovou užitečnost a přínos katalogů, které budeme srovnávat.
V současné době se jak na českém tak i zahraničním trhu objevuje velká spousta podniků, které jako druh své propagace volí formu katalogu. Samozřejmě záleží na typu a druhu zboží, které daná firma vyrábí nebo prodává, ale také na celé řadě dalších faktorů, které mohou volbu distribuce ovlivnit např. finanční situace, velikost podniku, známost firmy, druh zboží atd. V případě, že by se jednalo jen o velmi malou firmou bylo by docela obtížné vyčlenit peněžní prostředky na tisk a distribuci katalogů a proto by asi firma volila jinou formu své prezentace.
Naše skupina si pro seminární práci vybrala tři naprosto rozdílné katalogy a to jak katalogy nabízející své výrobky v ČR, tak i katalogy a výrobky distribuované v zahraničí. V našem případě je tímto zahraničním katalogem katalog firmy ARGOS, která je rozšířena na celém území Anglie a svými zákazníky oblíbena zejména pro svou cenovou dostupnost výrobků a jejich snadnou distribucí. |
Metody roozhodování managera - Podnik Rakole |
Management |
Seminární práce |
(89 KB) |
19.1.06 |
Podnik RAKOLE je dopravní firmou s dlouholetou tradicí. Díky velkému zájmu ze strany uživatelů dochází k rozšiřování služeb firmy a proto firma hledá nové řidiče, kteří by tuto poptávku uspokojili a to jak na českém tak i zahraniční trhu. Cílem je tedy najít řidiče, který by splňoval kritéria požadované firmou RAKOLE. |
Strategický management PSP slévárny Přerov a.s. |
Management |
Seminární práce |
(116 KB) |
19.1.06 |
I. Prezentace, charakteristika, poslání, vize, cíle
1. Úvod, prezentace, charakteristika firmy
2. Vize firmy
3. Poslání firmy
4. Cíle firmy
II. Externí analýza
1. Makroprostředí
a) technologický
b) ekonomický
c) politicko-právní
d) přírodní
2. Mezoprostředí
a) zákazníci
b) odběratelé
c) dodavatelé
d) konkurence
e) potencionální konkurence
III. Interní analýza – analýza SWOT
Silné a slabé stránky firmy
IV. Finanční analýza
V. Návrh strategie
VI. Přílohy
- Rozvaha společnosti
- Výkaz zisků a ztrát
- Teritoriální členění prodeje
- Komoditní členění prodeje
|
Strategický management společnosti KEIPEX a.s. |
Management |
Seminární práce |
(273 KB) |
19.1.06 |
Řízení maloobchodu - Analýza vizuálních znaků maloobchodních prodejen s knihami |
Management |
Seminární práce |
(192 KB) |
19.1.06 |
Každý si rád sedne do křesla se zajímavým čtením. Pořád platí, že kniha je vynikající přítel a také vhodná jako dárek. V poslední době se zvyšuje počet knihkupectví. Staví se knižní domy s ucelenou nabídkou knih různých žánrů. Knižní domy poskytují zákazníkům celou řadu služeb – odpočinková kavárna, galerii, autogramiády, besedy a další. Pod jednou střechou si určitě vybere každý. Nákup je pohodlný a příjemný. Pro někoho může být však tak velká nabídka stresující, neví co si má vybrat. V klasickém knihkupectví je výběr omezen, některé knihy nevedou vůbec, jsou prostorově menší, stísněnější uličky, rychleji je projdete a najdete svou knihu. Další možností je Knižní klub. Po zaregistrování při prvním odběru máte knihy výrazně levnější, potom chodí do schránky letáček a vy si musíte minimálně jednu knihu vždy objednat. Knihy jsou levnější i nadále, ale jejich nabídka je věcí Knižního klubu a je omezená. |
Strategický management - Klub Stolárna Frýdek-Místek |
Management |
Seminární práce |
(88 KB) |
19.1.06 |
V této seminární práci jsme se rozhodli, představit společnost Klub Stolárna, s.r.o., pohostinné zařízení, poukázat především na její slabší stránky a navrhnout řešení, jak je odstranit anebo alespoň částečně zmírnit. Navrhujeme 3 strategie a taktiky jak tento problém , hlavní a největší, vyřešit. |
Strategická analýza - Škoda Plzeň a.s. |
Management |
Seminární práce |
(497 KB) |
19.1.06 |
Strategický manegement - Školící počítačová střediska AutoCont CZ a.s. |
Management |
Seminární práce |
(79 KB) |
19.1.06 |
Strategický management - Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA) |
Management |
Seminární práce |
(127 KB) |
19.1.06 |
České dráhy a.s. |
Management |
Seminární práce |
(70 KB) |
19.1.06 |