Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Didaktika |
Pedagogika |
Referáty |
(76 KB) |
17.4.09 |
Didaktika |
Logopedie |
Pedagogika |
Referáty |
(38 KB) |
28.6.08 |
Logopedie |
Pedagogické zásady |
Pedagogika |
Referáty |
(37 KB) |
04.6.07 |
Zásada komplexního rozvoje osobnosti dítěte, Zásada vědeckosti, Zásada individuálního přístupu k dítěti, Zásada spojení teorie s praxí, Zásada uvědomělosti a aktivity, Zásada názornosti |
Pojetí dítěte v historickém kontextu |
Pedagogika |
Referáty |
(37 KB) |
04.6.07 |
Dítě v době pravěku, starověku, středověku, novověku. John Locke, Jean Jack Rousseau |
Fenomenologická teorie osobnosti |
Pedagogika |
Referáty |
2 KB |
21.1.07 |
Fenomenologická teorie osobnosti |
Cíle výchovy |
Pedagogika |
Referáty |
(41 KB) |
08.12.06 |
Cíle výchovy - formulace, faktory působící na formulace cílů výchovy |
Humanistická výchova |
Pedagogika |
Referáty |
(25 KB) |
03.12.06 |
Humanistická výchova |
Profesní etika - případová studie |
Pedagogika |
Referáty |
11 KB |
06.4.06 |
Druhy učebnic cizích jazyků |
Pedagogika |
Referáty |
2 KB |
05.4.06 |
Jaký by měl být učitel? |
Pedagogika |
Referáty |
5 KB |
03.4.06 |