Maturitní otázky - kontrapunkt, Kontrapunkt – pojem, polyfonie imitační a neimitační, Charakteristika vokálního a instrumentálního kontrapunktu, Církevní mody autentické a plagální, Ambity, finály a dominanty v autentických a plagálních církevních modech, Úprava tónu b a zavádění citlivých tónů v autentických a plagálních církevních modech, Notace vokální polyfonie a klíče, cantus firmus, pravidla tvorby melodie, Stavba a rytmický průběh palestrinovské melodie, Převodní tóny a závěry ve dvojhlasém vokálním kontrapunktu, závěr s průtahem, Dvojhlasý vokální kontrapunkt stejný a nestejný, kontrapunkt 1:1, Dvojhlasý vokální kontrapunkt 2:1, Dvojhlasý vokální kontrapunkt 3:1, Dvojhlasý vokální kontrapunkt 4:1, Dvojhlasý vokální kontrapunkt 6:1, Dvojhlasý vokální synkopický kontrapunkt, Dvojhlasý vokální smíšený kontrapunkt, quinta a ottava battuta, Průchodné, průtažné a střídavé disonance ve dvojhlasém vokálním kontrapunktu, nota cambiata, Imitace ve vokálním kontrapunktu, proposta a risposta, Přísná a volná imitace, tvorba kánonu, Prostá a umělá imitace, využití v rámci fugy, Reálná a tonální imitace, využití v rámci fugy, Přímosměrná a protisměrná imitace, zvětšená a zmenšená imitace, Převratný dvojitý kontrapunkt, využití v rámci fugy, Tříhlasý vokální kontrapunkt 1:1, Druhy nestejného tříhlasého vokálního kontrapunktu |