Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Pedagogika - Pedagogický reformismus |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(44 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Pedagogické názory římských myslitelů |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(32 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Německá pedagogika 19. století |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(43 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - John Locke |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(32 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Johann Heinrich Pestalozii |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(31 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Jean Jacques Rousseau |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(33 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Jan Ámos Komenský |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(40 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Anglosaská pedagogika na přelomu 19. a 20. století |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(36 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogika - Alternativní školy |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(60 KB) |
02.1.09 |
Pedagogika |
Pedagogický systém J.A.Komenského |
Pedagogika |
Seminární práce |
(36 KB) |
05.10.10 |
Východiska Komenského pedagogického díla
Vývoj pedagogických názorů Komenského |
Pedagogické zásady |
Pedagogika |
Referáty |
(37 KB) |
04.6.07 |
Zásada komplexního rozvoje osobnosti dítěte, Zásada vědeckosti, Zásada individuálního přístupu k dítěti, Zásada spojení teorie s praxí, Zásada uvědomělosti a aktivity, Zásada názornosti |
OSVOJOVANIE PRAVOPISU |
Pedagogika |
Přednášky |
(62 KB) |
02.11.10 |
osvojení pravopisu
- osvojení pravopisných pravidel, pravopisných vědomostí, pravopisných zručností, pravopisných návyků
|
Olga Havlová+Výbor dobré vůle |
Pedagogika |
Seminární práce |
(75 KB) |
13.11.06 |
Zaměření Výboru dobré vůle + životopis Olgy Havlové |
Nejčastěji používané tresty a odměny v mém okolí |
Pedagogika |
Seminární práce |
(70 KB) |
09.5.07 |
Nejčastěji používané tresty a odměny |
Metody ve vyučování |
Pedagogika |
Přednášky |
(27 KB) |
12.10.11 |
Obsahem přednášky je seznámení s podstanými metodami ve vyučování v rámci osvojování nových poznatků. |
Materinský jazyk - didaktika |
Pedagogika |
Přednášky |
(208 KB) |
02.11.10 |
Jazyk a jazyková komunikácia
Český jazyk a literatúra a Cudzí jazyk.
- komunikačná a slohová výchova
- jazyková výchova
- literárna výchova
Cieľové zamerania vzdelávacej oblasti
Príprava učiteľa na vyučovanie materinského jazyka a literárnej výchovy v špeciálnej základnej škole
Osobitosti vyučovacích metód využívaných na hodinách materinského jazyka v špeciálnych základných školách
Metódy podávania, osvojovania, upevňovania vedomostí a zručností a metódy vytvárania návykov
Metódy preverovania, hodnotenia a klasifikácie (diagnostické klasifikačné metódy)
Osobitosti organizačných foriem vyučovania slovenského jazyka a literárnej výchovy v špeciálnej základnej škole
Osobitosti vyučovania slovenského jazyka a literárnej výchovy v triedach s viacerými ročníkmi
Inštrukčné médiá využívané v edukačnom procese v predmete slovenský jazyk a literárna výchova v špeciálnej základnej škole
Sloh ako súčasť jazykového vyučovania
|
Logopedie |
Pedagogika |
Referáty |
(38 KB) |
28.6.08 |
Logopedie |
Komunikace sluchově postižených |
Pedagogika |
Maturitní otázky |
(52 KB) |
27.1.07 |
Mluvená hlásková řeč, Psaná forma řeči, Mimika a gestikulace, Odezírání, Pomocné artikulační znaky, Daktylní řeč, Znakový jazyk |
Komunikace |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(264 KB) |
02.11.10 |
Osobnosti verbálního projevu žáků s mentálním postižením
komunikace
- slovní zásoba
- slovní druhy
- pády
- délka věty
- index elokvence |
Jaký by měl být učitel? |
Pedagogika |
Referáty |
5 KB |
03.4.06 |