Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
charakter... |
Psychologie |
Referáty |
(11 KB) |
05.5.09 |
charakter a pod. |
Tvořivost |
Psychologie |
Referáty |
(89 KB) |
01.5.10 |
tvořivost
- definice
- Tvořivost a inteligence
- Tvořivé děti ve škole a v rodině
- Metody rozvíjení tvořivosti |
Vývojové poruchy učení |
Psychologie |
Přednášky |
(47 KB) |
08.2.06 |
temperament a typologie |
Psychologie |
Přednášky |
(61 KB) |
14.11.06 |
temperament a typologie |
struktura osobnosti-schopnosti, inteligence |
Psychologie |
Přednášky |
(49 KB) |
14.11.06 |
struktura osobnosti-schopnosti, inteligence |
humanistická psychologie |
Psychologie |
Přednášky |
(28 KB) |
14.11.06 |
humanistická psychologie |
charakter |
Psychologie |
Přednášky |
(35 KB) |
14.11.06 |
Charakter, vlastnosti, modely |
Obsah lidské psychiky – chování a prožívání |
Psychologie |
Přednášky |
(45 KB) |
19.12.06 |
Obsah lidské psychiky – chování a prožívání |
Semestrální učivo psychologie |
Psychologie |
Přednášky |
(161 KB) |
17.7.13 |
Co je to psychologie, odvětví, chování, vědomí, paměť, učení, myšlení, motivace, Sigmund Freud, Abraham Maslow, Alfred Adler, city, psychologie osobnosti, temperament, schopnosti, inteligence, Karen Horneyová |
Porucha osobnosti |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(31 KB) |
26.11.06 |
Porucha osobnosti, Společenští outsideři, Typy poruch osobnosti, Příčina, výskyt, Porucha osobnosti a partnerský vztah, Porucha osobnosti versus změna osobnosti, |
Rozumové vnímání |
Psychologie |
Maturitní otázky |
1018 Bytes |
10.8.08 |
Rozumové vnímání |
Základy teorie věd |
Psychologie |
Maturitní otázky |
5 KB |
10.8.08 |
Teorie věd |
Psychologie Osobnosti |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(85 KB) |
19.1.10 |
PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI
TEORIE OSOBNOSTI
SIGMUND FREUD
CARL GUSTAV JUNG
Marxistické pojetí osobnosti
ALFRED ADLER
STRUKTURA OSOBNOSTI
PSYCHICKÉ VLASTNOSTI OSOBNOSTI
1.Hippokratova typologie
SCHOPNOSTI
CHARAKTER
TYPOLOGIE OSOBNOSTI |
Emoční inteligence |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(29 KB) |
05.10.10 |
Emoční inteligence EQ
Model emoční inteligence Bar-Ona
Komerční model emoční inteligence Daniela Golemana |
Funkce a úkoly podpůrné sítě ve školství |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(20 KB) |
05.10.10 |
Funkce a úkoly podpůrné sítě ve školství.
Úloha výchovného poradce na škole.
Možnosti spolupráce škol s pedagogicko - psychologickými poradnami.
Instituce zabývající se skupinami obyvatelstva vyžadujícími zvláštní péči. |
Okruhy otázek - Psychologie |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(24 KB) |
12.11.11 |
Okruhy ke zkoušce z Psychologie dospělých
Okruhy ke zkoušce z Psychologie učení a vzdělávání |
Základy psychologie |
Psychologie |
Diplomové práce |
(219 KB) |
07.1.09 |
Základy psychologie |