Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Strategický management - Podnik výpočetní techniky PVT, a.s. |
Management |
Seminární práce |
(173 KB) |
16.1.06 |
Metody rozhodování managera - Vydávání nového TV časopisu |
Management |
Seminární práce |
(152 KB) |
16.1.06 |
Strategický management - Návrhy strategií pro společnost Peugeot ČR s.r.o. |
Management |
Seminární práce |
(1007 KB) |
16.1.06 |
Strategický management - ČSA a.s. |
Management |
Seminární práce |
(77 KB) |
16.1.06 |
Management malé a střední firmy - Založení společnosti GRAFILI s.r.o. |
Management |
Seminární práce |
(53 KB) |
16.1.06 |
Kompletní postup zakládání s.r.o. až po valnou hromadu. |
Management malé a střední firmy - Založení společnosti FUN SPORT s.r.o. |
Management |
Seminární práce |
(88 KB) |
16.1.06 |
Benchmarking |
Management |
Referáty |
(12 KB) |
16.1.06 |
Diagnostika podniku Přerovské strojírny a.s. |
Management |
Seminární práce |
(223 KB) |
16.1.06 |
Diagnostika a terapeutika společnosti ČSA a.s. |
Management |
Seminární práce |
(125 KB) |
16.1.06 |
Diagnostika a terapeutika podniku Partner Klima, spol. s r. o. |
Management |
Seminární práce |
(75 KB) |
16.1.06 |
Řízení lidských zdrojů - Organizační kultura a etika v podnikání |
Management |
Seminární práce |
(33 KB) |
16.1.06 |
Případová studie informačního systému společnosti SAP |
Management |
Seminární práce |
(174 KB) |
16.1.06 |
České dráhy a.s. |
Management |
Seminární práce |
(70 KB) |
19.1.06 |
Strategický management - Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA) |
Management |
Seminární práce |
(127 KB) |
19.1.06 |
Strategický manegement - Školící počítačová střediska AutoCont CZ a.s. |
Management |
Seminární práce |
(79 KB) |
19.1.06 |
Strategická analýza - Škoda Plzeň a.s. |
Management |
Seminární práce |
(497 KB) |
19.1.06 |
Strategický management - Klub Stolárna Frýdek-Místek |
Management |
Seminární práce |
(88 KB) |
19.1.06 |
V této seminární práci jsme se rozhodli, představit společnost Klub Stolárna, s.r.o., pohostinné zařízení, poukázat především na její slabší stránky a navrhnout řešení, jak je odstranit anebo alespoň částečně zmírnit. Navrhujeme 3 strategie a taktiky jak tento problém , hlavní a největší, vyřešit. |
Řízení maloobchodu - Analýza vizuálních znaků maloobchodních prodejen s knihami |
Management |
Seminární práce |
(192 KB) |
19.1.06 |
Každý si rád sedne do křesla se zajímavým čtením. Pořád platí, že kniha je vynikající přítel a také vhodná jako dárek. V poslední době se zvyšuje počet knihkupectví. Staví se knižní domy s ucelenou nabídkou knih různých žánrů. Knižní domy poskytují zákazníkům celou řadu služeb – odpočinková kavárna, galerii, autogramiády, besedy a další. Pod jednou střechou si určitě vybere každý. Nákup je pohodlný a příjemný. Pro někoho může být však tak velká nabídka stresující, neví co si má vybrat. V klasickém knihkupectví je výběr omezen, některé knihy nevedou vůbec, jsou prostorově menší, stísněnější uličky, rychleji je projdete a najdete svou knihu. Další možností je Knižní klub. Po zaregistrování při prvním odběru máte knihy výrazně levnější, potom chodí do schránky letáček a vy si musíte minimálně jednu knihu vždy objednat. Knihy jsou levnější i nadále, ale jejich nabídka je věcí Knižního klubu a je omezená. |
Strategický management společnosti KEIPEX a.s. |
Management |
Seminární práce |
(273 KB) |
19.1.06 |
Strategický management PSP slévárny Přerov a.s. |
Management |
Seminární práce |
(116 KB) |
19.1.06 |
I. Prezentace, charakteristika, poslání, vize, cíle
1. Úvod, prezentace, charakteristika firmy
2. Vize firmy
3. Poslání firmy
4. Cíle firmy
II. Externí analýza
1. Makroprostředí
a) technologický
b) ekonomický
c) politicko-právní
d) přírodní
2. Mezoprostředí
a) zákazníci
b) odběratelé
c) dodavatelé
d) konkurence
e) potencionální konkurence
III. Interní analýza – analýza SWOT
Silné a slabé stránky firmy
IV. Finanční analýza
V. Návrh strategie
VI. Přílohy
- Rozvaha společnosti
- Výkaz zisků a ztrát
- Teritoriální členění prodeje
- Komoditní členění prodeje
|