Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Právní formy podnikání |
Management |
Maturitní otázky |
(25 KB) |
21.4.06 |
Případová studie informačního systému společnosti SAP |
Management |
Seminární práce |
(174 KB) |
16.1.06 |
Private-public partnership |
Management |
Seminární práce |
(110 KB) |
27.2.06 |
OBSAH
1. ÚVOD
2. POPIS PROJEKTU
2.1 ZÁKLADNÍ IDENTIFIKACE PROJEKTU
2.2 REALIZÁTOR PROJEKTU
2.3 OBSAH A CÍLE PROJEKTU
2.4 FINANCOVÁNÍ PROJEKTU
2.5 POPIS KLÍČOVÝCH AKTIVIT A METOD REALIZACE
3. REALIZACE PROJEKTU
3.1 PŘÍPRAVA PROJEKTU A ZPRACOVÁNÍ ŽÁDOSTI O FINANČNÍ PODPORU
3.2 PŘÍPRAVA REALIZACE
3.3 REALIZACE
ZÁVĚR
SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY
SEZNAM ZKRATEK |
Řízení lidských zdrojů |
Management |
Skripta/Učebnice |
(960 KB) |
12.12.07 |
Řízení lidských zdrojů |
Řízení lidských zdrojů - Organizační kultura a etika v podnikání |
Management |
Seminární práce |
(33 KB) |
16.1.06 |
Řízení maloobchodu - Analýza vizuálních znaků maloobchodních prodejen s knihami |
Management |
Seminární práce |
(192 KB) |
19.1.06 |
Každý si rád sedne do křesla se zajímavým čtením. Pořád platí, že kniha je vynikající přítel a také vhodná jako dárek. V poslední době se zvyšuje počet knihkupectví. Staví se knižní domy s ucelenou nabídkou knih různých žánrů. Knižní domy poskytují zákazníkům celou řadu služeb – odpočinková kavárna, galerii, autogramiády, besedy a další. Pod jednou střechou si určitě vybere každý. Nákup je pohodlný a příjemný. Pro někoho může být však tak velká nabídka stresující, neví co si má vybrat. V klasickém knihkupectví je výběr omezen, některé knihy nevedou vůbec, jsou prostorově menší, stísněnější uličky, rychleji je projdete a najdete svou knihu. Další možností je Knižní klub. Po zaregistrování při prvním odběru máte knihy výrazně levnější, potom chodí do schránky letáček a vy si musíte minimálně jednu knihu vždy objednat. Knihy jsou levnější i nadále, ale jejich nabídka je věcí Knižního klubu a je omezená. |
Řízení prodeje - Porovnání nabídkových katalogů tří různých firem a jejich zhodnocení pomocí dané metodiky |
Management |
Seminární práce |
(593 KB) |
19.1.06 |
V naší seminární práci máme v úmyslu zhodnotit kvalitu katalogů z různých hledisek. Zaměříme se například na design, používané materiály, obsahovou a informační stránku a v neposlední řadě také dostupnost katalogů.
Rádi bychom úvodem definovali cíle naší práce, a to zejména dva hlavní. Máme v úmyslu vyhodnotit nejlepší a nejhorší z porovnávaných katalogů, vystihnout jejich konkrétní klady ve vztahu působení na zákazníka, ale také určit nedostatky, možná až chyby, které zabraňují lepšímu přenosu informací na zákazníka a snižují tak užitečnost a kvalitu katalogů. Dále nalézt řešení jak tyto nedostatky eliminovat a navrhnout ideální katalog.
Hodláme použít metod, způsobů výzkumu a analýz, které mají odpovídající charakter vzhledem výše uvedeným cílům. Dále si vytvoříme vhodná kritéria pro naše srovnávání a pomocí hodnotících škál se budeme snažit vyjádřit celkovou užitečnost a přínos katalogů, které budeme srovnávat.
V současné době se jak na českém tak i zahraničním trhu objevuje velká spousta podniků, které jako druh své propagace volí formu katalogu. Samozřejmě záleží na typu a druhu zboží, které daná firma vyrábí nebo prodává, ale také na celé řadě dalších faktorů, které mohou volbu distribuce ovlivnit např. finanční situace, velikost podniku, známost firmy, druh zboží atd. V případě, že by se jednalo jen o velmi malou firmou bylo by docela obtížné vyčlenit peněžní prostředky na tisk a distribuci katalogů a proto by asi firma volila jinou formu své prezentace.
Naše skupina si pro seminární práci vybrala tři naprosto rozdílné katalogy a to jak katalogy nabízející své výrobky v ČR, tak i katalogy a výrobky distribuované v zahraničí. V našem případě je tímto zahraničním katalogem katalog firmy ARGOS, která je rozšířena na celém území Anglie a svými zákazníky oblíbena zejména pro svou cenovou dostupnost výrobků a jejich snadnou distribucí. |
Rozšiřování výroby - rozbor konkurence |
Management |
Seminární práce |
6 KB |
05.3.06 |
Soukromé podnikání |
Management |
Maturitní otázky |
(47 KB) |
21.4.06 |
Strategická analýza - Škoda Plzeň a.s. |
Management |
Seminární práce |
(497 KB) |
19.1.06 |
Strategické plánování |
Management |
Skripta/Učebnice |
(83 KB) |
14.12.06 |
Strategické plánování, Potřeba strategického plánování, Proces strategického plánování, . Dva nezbytné předběžné požadavky, Artikulace účelu (poslání), Klíčové kroky ve strategickém plánování, Analýza vnějšího prostředí, Analýza silných a slabých stránek, Uvažované možnosti aplikovatelných strategií, Výběr strategie, Implementace strategie, Evaluace strategie, |
Strategický management - ČSA a.s. |
Management |
Seminární práce |
(77 KB) |
16.1.06 |
Strategický management - Klub Stolárna Frýdek-Místek |
Management |
Seminární práce |
(88 KB) |
19.1.06 |
V této seminární práci jsme se rozhodli, představit společnost Klub Stolárna, s.r.o., pohostinné zařízení, poukázat především na její slabší stránky a navrhnout řešení, jak je odstranit anebo alespoň částečně zmírnit. Navrhujeme 3 strategie a taktiky jak tento problém , hlavní a největší, vyřešit. |
Strategický management - Návrhy strategií pro společnost Peugeot ČR s.r.o. |
Management |
Seminární práce |
(1007 KB) |
16.1.06 |
Strategický management - Podnik výpočetní techniky PVT, a.s. |
Management |
Seminární práce |
(173 KB) |
16.1.06 |
Strategický management - Pojem strategie a význam strategického řízení |
Management |
Skripta/Učebnice |
(91 KB) |
19.1.06 |
Strategický management - Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA) |
Management |
Seminární práce |
(127 KB) |
19.1.06 |
Strategický management PSP slévárny Přerov a.s. |
Management |
Seminární práce |
(116 KB) |
19.1.06 |
I. Prezentace, charakteristika, poslání, vize, cíle
1. Úvod, prezentace, charakteristika firmy
2. Vize firmy
3. Poslání firmy
4. Cíle firmy
II. Externí analýza
1. Makroprostředí
a) technologický
b) ekonomický
c) politicko-právní
d) přírodní
2. Mezoprostředí
a) zákazníci
b) odběratelé
c) dodavatelé
d) konkurence
e) potencionální konkurence
III. Interní analýza – analýza SWOT
Silné a slabé stránky firmy
IV. Finanční analýza
V. Návrh strategie
VI. Přílohy
- Rozvaha společnosti
- Výkaz zisků a ztrát
- Teritoriální členění prodeje
- Komoditní členění prodeje
|
Strategický management společnosti KEIPEX a.s. |
Management |
Seminární práce |
(273 KB) |
19.1.06 |
Strategický manegement - Školící počítačová střediska AutoCont CZ a.s. |
Management |
Seminární práce |
(79 KB) |
19.1.06 |