Zobrazit:     Vše    Dipl. práce    Mat. otázky    Přednášky    Referáty    Seminárky    Skripta    
Celkem položek: 71

    <   |   1   |   2   |   3   |   4   |   >  
Název Kategorie Typ Velikost Vloženo
Trh a segmentace trhu Marketing Maturitní otázky 6 KB 20.2.06
část marketingového mixu - produkt v hotelových službách Marketing Seminární práce (54 KB) 14.11.06
Marketingový mix
Benchmarking - konkureční analýza Marketing Seminární práce (324 KB) 01.12.06
Principy Benchmarkingu, Procesy Benchmarkingu, Kodex vedení Benchmarkingu
Marketing - základ Marketing Maturitní otázky (70 KB) 02.12.06
Základní marketingové koncepce, Marketingový informační systém, Manažer, Marketingový výzkum, Chování kupujících na trhu, Proces nákupního rozhodování, Typy nákupního chování, Vlivy působící na nákupní chování, Nákupní chování domácnosti, Nákupní chování organizací, Trh
MO Marketing Maturitní otázky (201 KB) 04.2.07
Základní podnikatelské koncepce; Charakteristika výrobku a jeho členění; Pojem a struktura MIS
Plánování Marketing Maturitní otázky (40 KB) 04.2.07
Plánování
Výrobkové portfolio firmy zentiva na fiktivní výrobky Marketing Seminární práce (48 KB) 02.4.07
Výrobkové portfolio firmy zentiva na fiktivní výrobky
Chování ondividuálních kupujících a organizací při nákupu Marketing Maturitní otázky 7 KB 20.2.06
Zásoby v obchodě Marketing Maturitní otázky 1 KB 20.2.06
Vývoj a charakteristika družstevního obchodu Marketing Maturitní otázky 2 KB 20.2.06
Nákup v logistickém pojetí Marketing Maturitní otázky 7 KB 20.2.06
Anketa na datová média Marketing Seminární práce (185 KB) 02.4.07
Anketa na datová média
Historie obchodu Marketing Maturitní otázky 7 KB 20.2.06
Výrobek a jeho životní cyklus Marketing Maturitní otázky 5 KB 20.2.06
Seminární práce o knize: Úspěch? A co za to? Marketing Seminární práce (60 KB) 02.4.07
Seminární práce o knize: Úspěch? A co za to? Petr Beneš, Stanislav Bernard, Ivan Drbohlav, Karel Neumann, Bohdan Pícha, Lubomír Schellong, Vladimír Stehlík, Libor Zeman
Metodika tvorby měření spokojenosti zákazníků Marketing Diplomové práce (221 KB) 01.5.07
Definování požadavků zákazníků a znaků jejich spokojenosti, Návrh dotazníků pro měření spokojenosti zákazníků, Stanovení velikosti výběru (vzorkování zákazníků), Metody sběru dat, Vyhodnocování dat o spokojenosti zákazníků
Marketingový výzkum Marketing Skripta/Učebnice (141 KB) 08.6.07
Vztah teorie a empirie a jejich utváření, Význam a charakteristika marketingového výzkumu, Druhy marketingového výzkumu a výzkumných procedur, Organizace marketingového výzkumu, Charakteristika pozorování a rozhovoru, jejich praktické provádění, Dotazování a jeho použití při získávání marketingových informací, Technika studia dokumentů v marketingovém výzkumu,
Nákupní marketing Marketing Přednášky (227 KB) 20.7.08
Nákupní marketing
SWOT analýza podniku Marketing Seminární práce (55 KB) 16.10.07
Analýza podniku
Řízení lidských zdrojů Marketing Seminární práce (67 KB) 31.10.07
Řízení lidských zdrojů
logo horoskopy
logo humor
logo sms
logo nejhry
logo tri65dni
logo tvp
Seminárky, referáty, skripta, mat. otázky Studijní materiály
Seminárky, referáty, skripta, mat. otázky
    Přihlášení
    Registrace


    Vzhledy:
    Vlastni
    Pondělí 11. 12. 2023 Svátek má Dana
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz