Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Výhody a nevýhody multietnické společnosti |
Pedagogika |
Seminární práce |
(69 KB) |
29.4.12 |
Vymezení pojmů
Historie národnostních menšin
Výhody a nevýhody jednotlivých menšin |
Jaký by měl být učitel? |
Pedagogika |
Referáty |
5 KB |
03.4.06 |
Profesní etika - případová studie |
Pedagogika |
Referáty |
11 KB |
06.4.06 |
Dětské hry |
Pedagogika |
Seminární práce |
27 KB |
06.4.06 |
Autorita v edukačních souvislostech |
Pedagogika |
Seminární práce |
(101 KB) |
09.11.06 |
Autorita školy, Autorita učitelská, Vnější a vnitřní vlivy působící na utváření autority učitele, Vlastnosti učitele podporující autoritu, Uplatňování a přijímání autority |
Pedagogika spolupráce |
Pedagogika |
Seminární práce |
(48 KB) |
12.11.06 |
Pedagogika spolupráce |
Olga Havlová+Výbor dobré vůle |
Pedagogika |
Seminární práce |
(75 KB) |
13.11.06 |
Zaměření Výboru dobré vůle + životopis Olgy Havlové |
Walfdorfská škola |
Pedagogika |
Seminární práce |
(26 KB) |
13.11.06 |
Walfdorfská škola |
Humanistická výchova |
Pedagogika |
Referáty |
(25 KB) |
03.12.06 |
Humanistická výchova |
Cíle výchovy |
Pedagogika |
Referáty |
(41 KB) |
08.12.06 |
Cíle výchovy - formulace, faktory působící na formulace cílů výchovy |
Vznik a vývoj alternativních škol - Rogersovské školy |
Pedagogika |
Seminární práce |
(46 KB) |
21.1.07 |
Vznik a vývoj alternativních škol - Rogersovské školy |
Komunikace sluchově postižených |
Pedagogika |
Maturitní otázky |
(52 KB) |
27.1.07 |
Mluvená hlásková řeč, Psaná forma řeči, Mimika a gestikulace, Odezírání, Pomocné artikulační znaky, Daktylní řeč, Znakový jazyk |
Druhy učebnic cizích jazyků |
Pedagogika |
Referáty |
2 KB |
05.4.06 |
Fenomenologická teorie osobnosti |
Pedagogika |
Referáty |
2 KB |
21.1.07 |
Fenomenologická teorie osobnosti |
Nejčastěji používané tresty a odměny v mém okolí |
Pedagogika |
Seminární práce |
(70 KB) |
09.5.07 |
Nejčastěji používané tresty a odměny |
Pojetí dítěte v historickém kontextu |
Pedagogika |
Referáty |
(37 KB) |
04.6.07 |
Dítě v době pravěku, starověku, středověku, novověku. John Locke, Jean Jack Rousseau |
Pedagogické zásady |
Pedagogika |
Referáty |
(37 KB) |
04.6.07 |
Zásada komplexního rozvoje osobnosti dítěte, Zásada vědeckosti, Zásada individuálního přístupu k dítěti, Zásada spojení teorie s praxí, Zásada uvědomělosti a aktivity, Zásada názornosti |
Specifika předškolního vzdělávání |
Pedagogika |
Maturitní otázky |
(32 KB) |
04.6.07 |
Specifika předškolního vzdělávání, Metody a formy práce |
Logopedie |
Pedagogika |
Referáty |
(38 KB) |
28.6.08 |
Logopedie |
Dějiny pedagogiky |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(46 KB) |
02.1.09 |
Dějiny pedagogiky |