Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Autorita v edukačních souvislostech |
Pedagogika |
Seminární práce |
(101 KB) |
09.11.06 |
Autorita školy, Autorita učitelská, Vnější a vnitřní vlivy působící na utváření autority učitele, Vlastnosti učitele podporující autoritu, Uplatňování a přijímání autority |
Cíle výchovy |
Pedagogika |
Referáty |
(41 KB) |
08.12.06 |
Cíle výchovy - formulace, faktory působící na formulace cílů výchovy |
Dějiny pedagogiky |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(46 KB) |
02.1.09 |
Dějiny pedagogiky |
Dětské hry |
Pedagogika |
Seminární práce |
27 KB |
06.4.06 |
Didaktika |
Pedagogika |
Referáty |
(76 KB) |
17.4.09 |
Didaktika |
Dieta ako objekt pedagogického pôsobenia - ponatie Eriksona |
Pedagogika |
Přednášky |
(124 KB) |
02.11.10 |
Dieťa ako objekt pedagogického pôsobenia – poňatia E. Eriksona
Eriksonova teória ontogenézy psychiky a sociálny vývoj človeka.
Od dôvery k pracovitosti.
-Dojčenský vek.
- Ranné detstvo.
- Vek hry.
- Vek zaškolenia.
Od identity k integrite.
-Adolescencia
-Mladá dospelosť.
- Stredná dospelosť.
- Starší vek. |
Druhy učebnic cizích jazyků |
Pedagogika |
Referáty |
2 KB |
05.4.06 |
Emil čili o vychování |
Pedagogika |
Seminární práce |
(111 KB) |
05.4.10 |
Jean Jack Rousseau -Emil čili o vychování
- Obsah knihy |
Fenomenologická teorie osobnosti |
Pedagogika |
Referáty |
2 KB |
21.1.07 |
Fenomenologická teorie osobnosti |
Humanistická výchova |
Pedagogika |
Referáty |
(25 KB) |
03.12.06 |
Humanistická výchova |
Jaký by měl být učitel? |
Pedagogika |
Referáty |
5 KB |
03.4.06 |
Komunikace |
Pedagogika |
Skripta/Učebnice |
(264 KB) |
02.11.10 |
Osobnosti verbálního projevu žáků s mentálním postižením
komunikace
- slovní zásoba
- slovní druhy
- pády
- délka věty
- index elokvence |
Komunikace sluchově postižených |
Pedagogika |
Maturitní otázky |
(52 KB) |
27.1.07 |
Mluvená hlásková řeč, Psaná forma řeči, Mimika a gestikulace, Odezírání, Pomocné artikulační znaky, Daktylní řeč, Znakový jazyk |
Logopedie |
Pedagogika |
Referáty |
(38 KB) |
28.6.08 |
Logopedie |
Materinský jazyk - didaktika |
Pedagogika |
Přednášky |
(208 KB) |
02.11.10 |
Jazyk a jazyková komunikácia
Český jazyk a literatúra a Cudzí jazyk.
- komunikačná a slohová výchova
- jazyková výchova
- literárna výchova
Cieľové zamerania vzdelávacej oblasti
Príprava učiteľa na vyučovanie materinského jazyka a literárnej výchovy v špeciálnej základnej škole
Osobitosti vyučovacích metód využívaných na hodinách materinského jazyka v špeciálnych základných školách
Metódy podávania, osvojovania, upevňovania vedomostí a zručností a metódy vytvárania návykov
Metódy preverovania, hodnotenia a klasifikácie (diagnostické klasifikačné metódy)
Osobitosti organizačných foriem vyučovania slovenského jazyka a literárnej výchovy v špeciálnej základnej škole
Osobitosti vyučovania slovenského jazyka a literárnej výchovy v triedach s viacerými ročníkmi
Inštrukčné médiá využívané v edukačnom procese v predmete slovenský jazyk a literárna výchova v špeciálnej základnej škole
Sloh ako súčasť jazykového vyučovania
|
Metody ve vyučování |
Pedagogika |
Přednášky |
(27 KB) |
12.10.11 |
Obsahem přednášky je seznámení s podstanými metodami ve vyučování v rámci osvojování nových poznatků. |
Nejčastěji používané tresty a odměny v mém okolí |
Pedagogika |
Seminární práce |
(70 KB) |
09.5.07 |
Nejčastěji používané tresty a odměny |
Olga Havlová+Výbor dobré vůle |
Pedagogika |
Seminární práce |
(75 KB) |
13.11.06 |
Zaměření Výboru dobré vůle + životopis Olgy Havlové |
OSVOJOVANIE PRAVOPISU |
Pedagogika |
Přednášky |
(62 KB) |
02.11.10 |
osvojení pravopisu
- osvojení pravopisných pravidel, pravopisných vědomostí, pravopisných zručností, pravopisných návyků
|
Pedagogické zásady |
Pedagogika |
Referáty |
(37 KB) |
04.6.07 |
Zásada komplexního rozvoje osobnosti dítěte, Zásada vědeckosti, Zásada individuálního přístupu k dítěti, Zásada spojení teorie s praxí, Zásada uvědomělosti a aktivity, Zásada názornosti |