Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Adolescence |
Psychologie |
Seminární práce |
(53 KB) |
30.9.07 |
Průběh adolescence, Adolescent a jeho okolí, Partnerské vztahy a sex, Dospívání na počátku 21. století, Celkový pohled, Nové objevy – biorytmické změny v období adolescence
|
Autismus II |
Psychologie |
Seminární práce |
(328 KB) |
14.11.06 |
Autismus |
Bytostné Já |
Psychologie |
Seminární práce |
(42 KB) |
10.11.06 |
Carl Gustav Jung, Bytostné já, Já, Individuace vlastního bytostného já... |
Carl Gustav Jung - Základní otázky psychoterapie |
Psychologie |
Seminární práce |
33 KB |
09.3.06 |
charakter |
Psychologie |
Přednášky |
(35 KB) |
14.11.06 |
Charakter, vlastnosti, modely |
charakter... |
Psychologie |
Referáty |
(11 KB) |
05.5.09 |
charakter a pod. |
Chování a prožitek |
Psychologie |
Referáty |
(45 KB) |
16.2.07 |
Prožívání, Chování |
Diagnostická metoda - pozorování |
Psychologie |
Seminární práce |
(48 KB) |
02.11.06 |
Pozorování jako diagnostická metoda + vlastní pozorování |
Domácí násilí |
Psychologie |
Referáty |
(108 KB) |
08.11.08 |
Domácí násilí |
Duševní poruchy osobnosti |
Psychologie |
Seminární práce |
(73 KB) |
25.9.10 |
Duševní poruchy
Psychózy
Neuróza
Poruchy osobnosti - psychopatie
|
Emoční inteligence |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(29 KB) |
05.10.10 |
Emoční inteligence EQ
Model emoční inteligence Bar-Ona
Komerční model emoční inteligence Daniela Golemana |
Funkce a úkoly podpůrné sítě ve školství |
Psychologie |
Maturitní otázky |
(20 KB) |
05.10.10 |
Funkce a úkoly podpůrné sítě ve školství.
Úloha výchovného poradce na škole.
Možnosti spolupráce škol s pedagogicko - psychologickými poradnami.
Instituce zabývající se skupinami obyvatelstva vyžadujícími zvláštní péči. |
humanistická psychologie |
Psychologie |
Přednášky |
(28 KB) |
14.11.06 |
humanistická psychologie |
Jana Eyrová |
Psychologie |
Seminární práce |
(190 KB) |
30.6.07 |
Pohled na Janu Eyrová z psychologického hlediska (Freud, Rogers, Adler) |
Jednání s klientem |
Psychologie |
Skripta/Učebnice |
(93 KB) |
18.1.07 |
Teorie Rolí, Tři premisy jednání, Úspěch člověka, Intelektuální schopnosti, Teorie limitované racionality, Teorie psychosociologického modelu, Prostory pro jednání, Negativní možnosti ovlivňující jednání, Úspěch jednání, Asertivní pochvala = JÁ, Neverbální – nonverbální, Negativní možnosti ovlivňující jednání, Techniky modifikace jednání |
LMD+SPU |
Psychologie |
Seminární práce |
(44 KB) |
13.11.06 |
Lehká mozková dysfunkce a specifické poruchy učení |
Logoterapie |
Psychologie |
Seminární práce |
(51 KB) |
20.11.08 |
Logoterapie |
Metody+formy výchovy |
Psychologie |
Seminární práce |
(33 KB) |
13.11.06 |
Metody + formy výchovy |
Mimosmyslové zážitky |
Psychologie |
Referáty |
(33 KB) |
14.2.06 |
Náprava poruchy chování - oligoantigenní dieta |
Psychologie |
Seminární práce |
(25 KB) |
02.11.06 |
Oligoantigenní dieta. Problém: U některých dětí a mladých lidí může konzumace určité potraviny a nebo potravinové přísady vést k nezvladatelnému chování. Tato dieta určí, jak na alergenní potravinu přijít. |