Název
|
Kategorie
|
Typ
|
Velikost
|
Vloženo
|
Budování zákaznického uspokojení pomocí jakosti,služby a hodnoty |
Marketing |
Seminární práce |
(130 KB) |
29.8.10 |
Charakteristika společnosti
Kvalita produktů firmy Škoda Auto a.s.
Hodnoty vnímané zákazníkem a jeho uspokojení
Vytváření spotřebitelské hodnoty a uspokojení zákazníka
Přitahování a udržování zákazníků
Zákaznická rentabilita – konečný cíl
Marketingové pojetí komplexního řízení jakosti |
02. MIS, marketingové prostředí |
Marketing |
Maturitní otázky |
(89 KB) |
23.3.10 |
MARKETINGOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM
- Marketingový výzkum
MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
|
05. Komunikace, distribuce |
Marketing |
Maturitní otázky |
(1 MB) |
20.3.10 |
komunikace, distribuce
principy marketingové komunikace
vlastnosti sdělení
formy stimulace
výběr médií
podpora prodeje
formy distribuce
velkoobchod, maloobchod
|
Nákupní marketing |
Marketing |
Přednášky |
(227 KB) |
20.7.08 |
Nákupní marketing |
Řízení lidských zdrojů |
Marketing |
Seminární práce |
(67 KB) |
31.10.07 |
Řízení lidských zdrojů |
SWOT analýza podniku |
Marketing |
Seminární práce |
(55 KB) |
16.10.07 |
Analýza podniku |
Marketingový výzkum |
Marketing |
Skripta/Učebnice |
(141 KB) |
08.6.07 |
Vztah teorie a empirie a jejich utváření, Význam a charakteristika marketingového výzkumu, Druhy marketingového výzkumu a výzkumných procedur, Organizace marketingového výzkumu, Charakteristika pozorování a rozhovoru, jejich praktické provádění, Dotazování a jeho použití při získávání marketingových informací, Technika studia dokumentů v marketingovém výzkumu, |
Metodika tvorby měření spokojenosti zákazníků |
Marketing |
Diplomové práce |
(221 KB) |
01.5.07 |
Definování požadavků zákazníků a znaků jejich spokojenosti, Návrh dotazníků pro měření spokojenosti zákazníků, Stanovení velikosti výběru (vzorkování zákazníků), Metody sběru dat, Vyhodnocování dat o spokojenosti zákazníků |
Seminární práce o knize: Úspěch? A co za to? |
Marketing |
Seminární práce |
(60 KB) |
02.4.07 |
Seminární práce o knize: Úspěch? A co za to? Petr Beneš, Stanislav Bernard, Ivan Drbohlav, Karel Neumann, Bohdan Pícha, Lubomír Schellong, Vladimír Stehlík, Libor Zeman
|
Anketa na datová média |
Marketing |
Seminární práce |
(185 KB) |
02.4.07 |
Anketa na datová média |
Výrobkové portfolio firmy zentiva na fiktivní výrobky |
Marketing |
Seminární práce |
(48 KB) |
02.4.07 |
Výrobkové portfolio firmy zentiva na fiktivní výrobky |
Plánování |
Marketing |
Maturitní otázky |
(40 KB) |
04.2.07 |
Plánování |
MO |
Marketing |
Maturitní otázky |
(201 KB) |
04.2.07 |
Základní podnikatelské koncepce; Charakteristika výrobku a jeho členění; Pojem a struktura MIS |
Marketing - základ |
Marketing |
Maturitní otázky |
(70 KB) |
02.12.06 |
Základní marketingové koncepce, Marketingový informační systém, Manažer, Marketingový výzkum, Chování kupujících na trhu, Proces nákupního rozhodování, Typy nákupního chování, Vlivy působící na nákupní chování, Nákupní chování domácnosti, Nákupní chování organizací, Trh |
Benchmarking - konkureční analýza |
Marketing |
Seminární práce |
(324 KB) |
01.12.06 |
Principy Benchmarkingu, Procesy Benchmarkingu, Kodex vedení Benchmarkingu |
část marketingového mixu - produkt v hotelových službách |
Marketing |
Seminární práce |
(54 KB) |
14.11.06 |
Marketingový mix |
Marketing |
Marketing |
Maturitní otázky |
(115 KB) |
24.10.06 |
Práce obsahuje stručný přehled marketingového mixu (jinak také tzv. 4P marketingu, úvod, pojem, vývojové etapy, filozofii. |
Řízení maloobchodu -. nejlepší a nejhorší zkušenost s maloobchodem v ČR |
Marketing |
Referáty |
0 |
28.4.06 |
Jednostránková esej na téma nejlepší a nejhorší zkušenost s maloobchodem v ČR. Byly vybrány dvě firmy: TESCO a Šichnárek s.r.o. a jednalo se o nákup Rotopedu a střešní krytiny Bramac. |
Marketing a vnitřní obchod |
Marketing |
Maturitní otázky |
(30 KB) |
21.4.06 |
Dodavatelskoodběratelské vztahy |
Marketing |
Přednášky |
(21 KB) |
02.4.06 |